„Aktywna tablica” 2019
Projekt dofinansowany w ramach realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii komunikacyjno-informacyjnych – „Aktywna tablica”
50/2019
czerwiec 2019r.
52.500 PLN - całkowite wydatki kwalifikowalne w ramach Projektu
Dotacja celowa: 42.000 PLN
Gmina Kędzierzyn-Koźle
07.2019 – 06.2020
Projekt realizowany przez publiczne szkoły podstawowe (PSP5, PSP9, PSP20). W ramach projektu zakupione zostały pomoce dydaktyczne służące wdrożeniu stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu. Zakupione zostały pomoce dydaktyczne służące wdrożeniu stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu (m. in. tablice interaktywne, projektory oraz interaktywne monitory dotykowe o przekątnej ekranu co najmniej 55 cali). Potrzeby w zakresie wyposażenia określone zostały przez dyrektorów placówek.
p | w | ś | c | p | s | n |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
Events of the day 2 Listopad 2024 (sobota)
|
3
|
||||
Events of the day 4 Listopad 2024 (poniedziałek)
|
5
|
6
|
7
|
Events of the day 8 Listopad 2024 (piątek)
|
Events of the day 9 Listopad 2024 (sobota)
|
Events of the day 10 Listopad 2024 (niedziela)
|
Events of the day 11 Listopad 2024 (poniedziałek)
|
Events of the day 12 Listopad 2024 (wtorek)
|
Events of the day 13 Listopad 2024 (środa)
|
Events of the day 14 Listopad 2024 (czwartek)
|
Events of the day 15 Listopad 2024 (piątek)
|
Events of the day 16 Listopad 2024 (sobota)
|
Events of the day 17 Listopad 2024 (niedziela)
|
Events of the day 18 Listopad 2024 (poniedziałek)
|
Events of the day 19 Listopad 2024 (wtorek)
|
Events of the day 20 Listopad 2024 (środa)
|
Events of the day 21 Listopad 2024 (czwartek)
|
Events of the day 22 Listopad 2024 (piątek)
|
Events of the day 23 Listopad 2024 (sobota)
|
Events of the day 24 Listopad 2024 (niedziela)
|
25
|
Events of the day 26 Listopad 2024 (wtorek)
|
27
|
Events of the day 28 Listopad 2024 (czwartek)
|
29
|
Events of the day 30 Listopad 2024 (sobota)
|