Biuletyn Informacji Publicznej

E-nowinki dla klientów MWiK

03.02.
E-nowinki dla klientów MWiK

Stan licznika, rachunki za wodę i wszystkie potrzebne formularze dostępne pod ręką. Wystarczy tylko kilka kliknięć myszką. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu wdrażają e-rozwiązania. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) to zdecydowane ułatwienie dla mieszkańców.

Dzięki nowej platformie ma być łatwiej, szybciej i bez wychodzenia z domu. e-BOK umożliwia dostęp do konta rozrachunkowego odbiorcy przez internet zapewniając przy tym pełen wachlarz możliwości:

  • kontrolę rachunków i płatności
  • dostęp do odczytów wodomierza
  • analizę zużyć w punkcie poboru wody odbiorcy
  • dostęp do informacji o aktualnej umowie o świadczenie usług
  • zgłaszanie stanu podlicznika ogrodowego
  • dokonywanie wszelkich zgłoszeń w formularzu kontaktowym
  • informowanie o wystąpieniu awarii

Aby mieć dostęp do systemu należy zarejestrować się na stronie: https://ebok.mwik.com.pl

Show settle the matter panel
Show Facebook panel
Show YouTube panel
Show Instagram panel