Biuletyn Informacji Publicznej

  • Urząd Miasta
  • Urząd Miasta

Sekretarz Miasta

Zbigniew Romanowicz

e-mail: sekretarz@kedzierzynkozle.pl

Zbigniew Romanowicz - Sekretarz Miasta w biurze

Zakres zadań i odpowiedzialności
Sekretarza Miasta

§ 11. Zakres zadań i odpowiedzialności Sekretarza Miasta obejmuje:

  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu Miasta w zakresie obsługi organów Gminy, poprzez zorganizowanie systemu:
    1. właściwego i terminowego przygotowywania oraz przeprowadzania wyborów do Rady Miasta, wyborów Prezydenta Miasta i referendów gminnych oraz wyborów do Sejmu, Senatu, wyborów Prezydenta RP i referendów o zasięgu ogólnokrajowym w zakresie zleconym Gminie na mocy ustaw,
    2. właściwego i terminowego przygotowywania materiałów i dokumentów będących przedmiotem posiedzeń Prezydenta Miasta oraz Rady Miasta i jej komisji,
    3. właściwej i terminowej realizacji zarządzeń i innych rozstrzygnięć Prezydenta Miasta, w tym zarządzeń i rozstrzygnięć w sprawie sposobu realizacji uchwał Rady Miasta,
    4. funkcjonowania systemu współdziałania Rady Miasta i Prezydenta Miasta z jednostkami pomocniczymi Gminy, organizacjami społecznymi i mieszkańcami miasta,
    5. przygotowywania odpowiedzi na interpelacje radnych, a w razie potrzeby organizowanie narad w celu zredagowania odpowiedzi o charakterze interdyscyplinarnym,
    6. opracowywania i udostępniania informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej;
  2. zapewnienie sprawnego wykonywania przez Urząd Miasta zadań z zakresu administracji publicznej, poprzez koordynację i nadzór:
    1. systemu rozpatrywania skarg i wniosków oraz przygotowywania ich okresowej analizy,
    2. działań związanych z:
  • naborem,
  • nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
  • podnoszeniem kwalifikacji zawodowych,
  • postępowaniem w sprawach naruszeń obowiązków przez pracowników samorządowych,
  • okresową oceną kwalifikacyjną, pracowników Urzędu Miasta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  • współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy,
  • działań podejmowanych w celu realizacji zadań Gminy w zakresie:
    • rejestracji aktów stanu cywilnego,
    • ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  • organizacji obchodów świąt państwowych i uroczystości lokalnych oraz współpracy z organizacjami kombatanckimi,
  • właściwego i terminowego załatwiania przez określone w pkt. 3 komórki organizacyjne Urzędu Miasta spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
  • działań komórek organizacyjnych w sprawach interdyscyplinarnych;
  • odpowiedzialność za wykonanie określonych w niniejszym Regulaminie zadań komórek organizacyjnych stanowiących zaplecze kadrowe i dokumentacyjne podejmowanych przez Sekretarza działań, a mianowicie:
    1. Wydziału Administracyjno-Gospodarczego,
    2. Wydziału Organizacyjnego,
    3. Wydziału Spraw Obywatelskich,
    4. Biura Rady Miasta;
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kontroli zarządczej działania:
    1. pracowników Wydziału Administracyjno-Gospodarczego,
    2. pracowników Wydziału Organizacyjnego,
    3. pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich,
    4. pracowników Biura Rady Miasta;
  • przyjmowanie, w obecności dwóch świadków, ostatniej woli spadkodawcy w trybie i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
  • Show Facebook panel
    Show YouTube panel
    Show Twitter panel